Minden és annak az ellenkezője. Sem.

Mindenről. Is.

Mindenről. Is.

Ki van ott?

2017. január 25. - Printempsfille

Ez a hagyományosan "Rólam" rovat. Ki vagyok én? Ez egy elég bonyolult kérdés, de szerencsére már pontosan tudom, hogy ki vagyok. Címszavakban mesélni magamról, nem tudom, mennyire érdekes, mert abból nem sok minden derül ki (de épp ezért - hogy valahonnan több dolog is kiderüljön - van a többi menüpont).

Címszavakban: Nikodém Vanda vagyok, helló! Egy harmincas csitri. Amióta az eszemet tudom, író akarok lenni. Dolgoztam újságíróként, 2015-ben megjelent az első könyvem, a Hanna blogja, avagy Schrödinger macskája (hát, igen, innen a blog neve is). 

Amúgy a csodálatos magyar nyelvet tanulom felsőfokú képzésben, vagyis egyetemen. Az irodalmat imádom, a nyelvészet meg izgat. A Mondacsok menüpont alatt találhatók a kis félpercesek, leginkább facebook poszt méretű novelláim. Arany János halála után fia, László összegyűjtötte apja cetlikre írt levlezéseit, szösszeneteit, ezek lettek a mondacsok, aminek a neve elbűvölt, úgyhogy kölcsönvettem.  A Nyelves Csók menüpont pedig nyelvészeti kérdéseket taglal másképp, illetve a csók az irodalomra utal, úgyhogy itt lesz minden nyelvészeti, irodalommal kapcsolatos agymenésem. Fogyasszátok szeretettel! 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://schrodinger-lany.blog.hu/api/trackback/id/tr1212155731
süti beállítások módosítása